Czy kiedy dorastałeś ktoś śmiał się z Twoich marzeń?

Czy ktoś szydził z Ciebie, że chcesz coś większego niż on sam? Być może powiedział:

To jest niemożliwe!

Nie masz wystarczająco dużo pieniędzy!

Jesteś młody, dlatego Twoje marzenia są takie duże i naiwne!

A może nigdy nie powiedziałeś nikomu jakie jest Twoje największe marzenie, ponieważ bałeś się, że zaczną się z Ciebie śmiać?

Ponieważ wiedziałeś, że to, co chcesz osiągnąć wymaga tylko optymistycznego nastawienia, pozytywnego i silnego umysłu … niekonieczne realistycznego umysłu.

Ty i nie tylko Ty, bo wszystkie dzieci wiedzą czego trzeba, aby osiągnąć sukces!
Niestety z upływem lat i wpływem otaczającego Cię społeczeństwa zaczynasz się ograniczać i bać się.

Popatrzmy na nastalotków w szkołach średnich:

W podstawówce jako jeszcze małe i „niedojrzałe” dzieci biegamy i mówimy, że chcemy być klaunem, strażakiem, sklepową lub polecieć na księżyc :-).
Nikt się z Ciebie nie naśmiewa, bo jesteś tylko dzieckiem. Jednak już wtedy „lekko” Cię naprowadzają na to, że zawód księgowej lub managera jest lepszy.
W szkole średniej nadal jesteś „nie skrzywionym” wesołym, pozytywnym człowiekiem. Cały czas przekonanym, że jesteś w stanie podbić Świat!!!!! Z tym, że teraz już ukrywasz to głęboko w środku. Widać to przez mowę ciała, które zestresowane i spięte pokazuje Twój strach – strach przed powiedzeniem głośno tego o czym marzysz, strach przed tym, że Cię wyśmieją. Lub zarzucją taką argumentacją, której nie będziesz w stanie przebić ….. mimo, że CZUJESZ, że TO JEST MOŻLIWE <3.

„Zachęcaj i motywuj siebie. Bądź inspiracją dla innych”. Paulina Nowak 

  1. Używaj negarywnych aspektów w swoim życiu, jako paliwo.

Jeśli w Twoim życiu nie ma negatywnych osób lub zdarzeń (osoby, które pracują on-line nie mają hejtów) to znaczy, że nie żyją pełnią swojego życia. Musimy nauczyć się jak

Paliwo potrzebne do dzialania i motywacji
Negatywy przekształcaj w paliwo

wykorzystywać przeciwności, negatywne (złe) sytuacje. I nie powinniśmy tego robić, żeby udowodnić, że oni nie mają racji, ale dlatego żeby udowodnić sobie, że możemy tego dokonać.

Jeśli przeanalizujemy, dlaczego większość ludzi zrezygnowała ze swoich marzeń, dowiemy się, że zrobili to dlatego, że „poddali” się opinii rodziny i otaczającego ich społeczeństwa. Ty się nie poddawaj. Tutaj nauczysz się czym jest kontrast i jak przekształcać to w paliwo w rozwoju osobistym.

  1. Pchaj do przodu.

Bez względu na wszytko, zawsze pamiętaj, żeby pchać do przodu. Możesz lekko zmieniać i dopasowywać sówj plan działania, ale zawesze pchaj do przodu. A kiedy Twój umysł

Nie stoj w miejscu. Dzialaj. Rob cos. Pchaj Twoje zycie do przodu.
Zawsze pchaj do przodu!

odpływa myślami za bardzo w przyszlośc i Ty skupiasz się za bardzo na tym co będzie. Wtedy myślami patrz na to wszystko co już zobiłeś, żeby być w tym punkcie w którym jesteś. I wtdy zdasz sobie sprawę jak daleko zaszedłeś <3.

Prosze pamiętaj, że nie jesteś sam i że wielu z nas ma uczucie zwiątpienia i zniechęcenia i pamiętaj,  żeby pchać do przodu, żeby nie zmarnować tego co już osiągnąłeś <3.

„Energia i wytrwałość zdobywa wszystko” Benjamin Franklin

  1. Osiągnięcie sukcesu to proces w czasie. Zaakceptuj to, a nagrody będą obfite.

Wszytko, ale to absolutnie wszytko wymaga czasu. Jeśli czegoś chcemy musimy zaakceptować ten fakt. Ja zawsze marzyłam, żeby zostać psychologiem i pracować z ludźmi. Zawsze wiedziałam, że lubię mówić, że ludzie mnie słuchają, że (często nieświadomie) jestem przykładem dla innych. Po latach dowiaduję się, że ktoś mnie „obserwował” i zawsze się zastanawiał jak ja to robię, że mam tyle siły, lub kogoś córka, kogoś znajomy brał ze mnie przykład. Kiedyś też usłyszałam, że opowiadając „motywującą historię” podawali mnie jako przykład silnej osoby.

Życie to proces, który wymaga czasu
Życie wymaga czasu

Jednak na studia psychologiczne nie poszłam. Dostałam pierwszą pracę, ukończyłam inne studia, wyszłam za mąż, emigrowałam do Australii, zostałam mamą, zrobiłam karierę w branży, która nie dawała mi pełnej satysfakcjji. Przez wiele lat uważałam, że jest już a późno na studia. I takim sposobem straciłam wiele lat. Gdybym nie słuchała innych, tylko siebie już dawno byłabym po studiach.  Tutaj piszę o tym, czym dziś się zajmuję i jaka jest moja Siła Umysłu. 🙂

Pamiętaj, duże czy małe projekty … wszystkie wymagają czasu. Życie wymaga czasu 😀 Życie to proces w czasie.

Motywacja i wiara w drugiego człowieka to potężna moc. Wszyscy możemy odgrywać rolę nie tylko w osiąganiu własnych sukcesów, ale także innych, po prostu wykorzystując moc wiary w swoje siły … i siły innych ludzi.  

Pola Modrzewsky
Siła Umysłu

A jak Ty motywujesz siebie do działania, żeby wyjść z „psychicznego doła”?  Zostaw komentarz i zainspiruj innych.

