Joan Rivers była (bo zmarła w 2014 roku) rewelacyjną kobietą show-biznesu, kontowersyjną kobietą świata mody, ale ja kocham ją przede wszystkim za jej stend-upy!

Urodzona w Nowym Jorku, z pochodzenia Rosjanka Joan Alexandra Molinsky, to kobieta mądra, wesoła … a dla mnie też bardzo inspirująca.

A co ona takiego powiedziała:

„I wish I could tell you it gets better, but it doesn’t get better. YOU get better.”

„Chciałbym móc powiedzieć, że będzie lepiej, ale lepiej nie będzie. TY będziesz lepszy!”

 

Dziś taki spontaniczny post, bo odwiedził mnie ktoś, kto po wielu latach przyleciał do Polski.

„I co, jak podoba Ci się Polska?” zadałm mu pytanie

–  „Nic, się nie zmieniło” odpowiedział

„To TY się nie zmieniłeś!” powiedziałam z wielkim rozczarowaniem (nie do Polski, ale do mojego gościa)

 

Uwielbiam w sobie to, że się zmieniam. Uczę się, rozwijam, tworzę nowe, odkrywam stare … ciągle się zmieniam.

 

Nie czekajcie aż Świat stanie się lepszy …to Wy macie się zmieniać.
Pola Modrzewsky
Siła Umysłu

