Odkąd nauczyłam się języka angielskiego pokochałam Dr. Seuss i jego mądrości.

Teraz, kiedy to zaczynam (tak jakby) nowe życie, spotykam całe mnóstwo ludzi.
Są to moi starzy znajomi lub nowo poznane osoby.
Te ostatnie 10 lat mieszkania poza Polską zrobiło jednak swoje. Nie tylko ja się zmieniłam …. zmienili się wszyscy i wszytko.

Przez jakiś czas starałam się być miła, ale powiem Wam, że teksty typu:

– o rany! po co Ty wróciłaś do Polski?

– zobaczysz, nie dasz rady. W Polsce jest tak źle, że szybciej uciekniesz niż Ci się wydaje.

– teraz w Polsce to tylko „umowy śmieciowe” czego Ty oczekujesz od biednych ledwo przędących pracodawców?

– a czego Ty się spodziewałaś po Polskim systemie szkolnictwa?

 

I wiecie co?
Już to „biadolenie” tak mnie denerwuje, że przestałam być miła 😉

a Dr. Seuss powiedził:

„Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind”.

więc mówię to co myślę i to co czuję, ponieważ  Ci, którym to przeszkadza, nie mają znaczenia. A Tym, którzy mają znaczenie to nie przeszkadza.

 

 

Polska JEST fajna !!!
Pola Modrzewsy
Siła Umysłu

