Troszkę w życiu widziałam, kilku ludzi w życiu spotkałam … a co z resztą świata? Tyle jest jeszcze do zobaczenia!!!

Zawsze uważałam, że dzięki podróżom:

  • Obcujemy z innymi ludźmi, stajemy się bardziej otwarci. Otwarty umysł, to umysł mądry!
  • Nasze oko, ucho, nos i usta widzi coś nowego, słyszy inne dzwięki, nos czuje zapachy, które pamiętamy potem całe życie a usta smakują … smakujemy inny świat, wszytskimi naszymi zmysłami.

To, że podróże poszerzają nasze horyzonty myślowe 🙂 wiemy już wszyscy. JEDNAK nie każdy musi podróżować, żeby się rozwijać . Można inaczej …

„Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful.”
Hazrat Inayat Khan

Można tak jak ja!
Jestem na etapie tworzenia mojego własnego pieknego miejsca.
W MOJEJ GŁOWIE i DOOKOŁA MNIE.

Niektórzy ludzie szukują pięknych miejsc, inni piękne miejsca tworzą. To jak pięknie 😉 mam w głowie, możecie czytać na blogu. Co do miejsca – jak stworzę to Wam kiedyś pokażę!

 

 

Zapraszam Was do odwiedzania MOJEGO PIĘKNEGO ŻYCIA
Pola Modrzewsky
Siła Umysłu

